Jak zwrócić artykuł otrzymany od Partnera Zalando?

Zamówiony produkt nie spodobał się lub okazał się w nieprawidłowym rozmiarze? Artykuł naszego Partnera możesz zwrócić bezpłatnie w ciągu 100 dni.

Dokąd odesłać artykuł Partnera?
Większość produktów partnerskich jest wysyłana przez wybranego Partnera w oddzielnej przesyłce. W takim przypadku zwrot należy odesłać bezpośrednio do Partnera.

W tym celu skorzystaj z etykiety dołączonej do przesyłki. Dzięki temu Twoja paczka zwrotna zostanie szybko i poprawnie opracowana w magazynie naszego Partnera.

Zwrot - krok po kroku:

Zwrot artykułu od Partnera Zalando jest wyłączony z możliwości zgłaszania go online na koncie użytkownika, dlatego nie znajdziesz go na liście zamówień w zakładce “Zwróć artykuł”. Aby dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Przygotuj paczkę: Wypełniony formularz zwrotu umieść wraz z artykułem w przesyłce. Otrzymaną etykietę zwrotną naklej na paczkę.

2. Wysyłka: Przygotowaną przesyłkę odeślij zgodnie z instrukcją znajdującą się na dokumentach zwrotu. W zależności od Partnera sposób nadania zwrotu może się różnić. Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki. Zwrot jest oczywiście dla Ciebie bezpłatny.

3. Zwrot należności: Jak tylko przesyłka zwrotna zostanie zarejestrowana przez naszego Partnera, wyślemy potwierdzenie drogą e-mailową. Zwrotu należności możesz spodziewać się w ciągu 14 dni.

Potrzebujesz nowego dokumentu zwrotu? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Dokonujesz także zwrotu artykułów Zalando? Pamiętaj o zgłoszeniu chęci zwrotu na koncie użytkownika - zwrot odeślij w osobnej przesyłce do naszego magazynu. Więcej informacji o zwrocie do Zalando znajdziesz tutaj.

Artykuły od partnera i Zalando przyszły w jednej przesyłce?
W takim przypadku produkty partnera możesz odesłać bezpośrednio do naszego magazynu korzystając z etykiety zwrotnej dołączonej do zamówienia. Zwrot odbywa się za pośrednictwem firmy DHL.

Skontaktuj się z nami