faq | Pre-owned | Jakie są warunki sprzedaży moich rzeczy w ramach Pre-owned?

Jakie są warunki sprzedaży moich rzeczy w ramach Pre-owned?

Sprzedaj rzeczy, których już nie nosisz w zamian za środki na zakupy. Jeśli masz w swojej garderobie rzeczy prawie jak nowe, możesz odesłać je nam w zamian za kartę upominkową Zalando. Alternatywnie Zalando może przekazać tę kwotę jako darowiznę na lokalny cel.

Jak mogę sprzedać rzeczy na Zalando w ramach Pre-owned?

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z instrukcją sprzedaży w ramach Pre-owned

Co dzieje się z rzeczami, które sprzedaję?

Przechowujemy Twoje rzeczy i sprzedajemy je w odpowiednim sezonie przez najlepszy możliwy kanał sprzedaży. Niektóre produkty lepiej nadają się do odsprzedaży offline, a inne lepiej sprzedają się za pośrednictwem kanałów online. Podsumowując - bierzemy na siebie ryzyko sprzedaży Twoich rzeczy i polegamy na tym, że jesteśmy w stanie zminimalizować to ryzyko dzięki naszym możliwościom sprzedaży.

Czy wszystkie rzeczy można sprzedać w ramach Pre-owned?

Artykuły muszą być jak nowe. Nie możemy zaakceptować:

  • Rzeczy ze śladami użytkowania, takimi jak plamy, dziury lub zapach
  • Artykułów intymnych, takich jak bielizna i stroje kąpielowe
  • Podrabianych produktów i/ lub produktów bez etykiety marki
  • Ubranń dziecięcych
  • Ubrań basic, takich jak zwykłe, monochromatyczne koszulki
  • Biżuterii, szalików lub czapek
  • Artykułów, które nadal znajdują się w 100-dniowym okresie zwrotu Artykułów, które nie zostały zakupione na Zalando
  • Rzeczy zakupione przez Zalando Pre-owned spełniające warunki akceptacji rmogą zostać sprzedane.

Jakie mam opcje wykupu?

Możesz zdecydować, jak wykorzystasz swoje środki. Możesz użyć go w formie karty upominkowej Zalando lub przekazać jako darowiznę. Jeśli zdecydujesz się na darowiznę, Zalando przekaże pełną wartość za przesłane produkty na sprzedaż w ramach Pre-owned do Czerwonego Krzyża lub organizacji WeForest.

W jaki sposób działa darowizna kredytu?

Jeżeli wybierzesz opcję darowizny, wspierasz wybrany przez siebie cel rezygnując z rekompensaty za rzeczy odsyłane na sprzedaż w ramach Pre-owned. Pomagamy, przekazując tę ​​wartość na wybraną przez Ciebie organizację charytatywną. Wspólnie możemy sprawić, że uporządkowanie Twojej garderoby i przedłużenie życia mody stanie się jeszcze lepsze.

Czy ma znaczenie czy rzecz została zakupiona w Zalando czy nie?

Jeżeli produkty spełniają nasze kryteria akceptacji, nie ma znaczenia gdzie zostały kupione.

Co się stanie, jeśli moje rzeczy zostaną odrzucone?

Produkty odrzucone w trakcie kontroli (np. z powodu oznak zużycia) zostaną do Ciebie odesłane lub przekazane na cele charytatywne po wcześniejszej konsultacji.

Jeżeli przesyłka nie będzie mogła być do Ciebie z powrotem doręczona, zostanie odesłana do naszych magazynów i przechowywana tam przez dwa tygodnie. Jeśli nie skontaktujesz się z nami w czasie tych dwóch tygodni, produkty zostaną przekazane jako darowizna.

Prosimy nie przesyłaj do nas produktów, które nie spełniają kryteriów akceptacji, aby uniknąć niepotrzebnego transportu.

Pamiętaj, że jeśli przedmioty, które otrzymamy od Ciebie nie będą pasowały do tych, które przesłałeś w formie cyfrowej, a zostały przez nas zaakceptowane, oddamy organizacjom charytatywnym.

Czy muszę coś płacić za usługę? Czy wysyłka jest bezpłatna?

Usługa jest w 100% bezpłatna. Nie ponosisz także kosztów wysyłki ani zwrotu.

Ile rzeczy mogę sprzedać za jednym razem?

Możesz sprzedać w ramach Pre-owned do 20 produktów za jednym razem. Prosimy nie dodawaj więcej rzeczy, niż wskazane w Twojej przesyłce.

Czy mogę utworzyć więcej niż jedną przesyłkę jednocześnie?

Nie, możesz zarejestrować tylko jedną przesyłkę na raz. Po sprawdzeniu i przetworzeniu jej w naszym magazynie możesz zarejestrować kolejną nową przesyłkę.

Prosimy odeślij wszystkie rzeczy z Twojej przesyłki w jednym opakowaniu. Jeżeli Twoje opakowanie nie jest wystarczająco duże, prosimy zarejestruj rzecz/-y w następnej przesyłce.

Czy są inne ceny dla produktów, które wciąż mają metki?

Wszystkie rzeczy muszą być w stanie jak nowe. Cena nie zmienia się, jeżeli metka jest nadal przyczepiona.

Czy wszystkie rzeczy muszą mieć metkę z informacjami, jak prać dany produkt?

Nie, wszystkie rzeczy muszą posiadać metkę z informacją o marce i rozmiarze, ale metka z informacjami o praniu nie jest wymagana.

Gdzie znajdę kod karty upominkowej z mojej przesyłki?

Kod karty upominkowej możesz znaleźć zarówno w wiadomościach e-mail lub w profilu użytkownika w zakładce „Rzeczy na sprzedaż”.

Co się stanie jeśli zmienię zdanie?

Po tym, jak zarejestrujesz swoją przesyłkę, możesz ją anulować w swojej garderobie na krótki okres czasu. Jeżeli ta opcja nie jest już dostępna, skontaktuj się proszę z naszym biurem obsługi klienta.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Porozmawiaj z naszym chatbotem

Nasz chatbot pomoże odpowiedzieć na Twoje pytanie a jeśli nie, połączysz się z naszą obsługą klienta.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Chcesz otrzymać 10% zniżki?*

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.