Dostawa kilku zamówień w jednej przesyłce

Wydaje Ci się, że jedna z Twoich paczek nie została doręczona?

W niektórych przypadkach dostarczamy artykuły z kilku zamówień w jednej przesyłce - informujemy wtedy o takiej opcji drogą e-mailową w potwierdzeniu wysyłki.

Łączymy Twoje zamówienia, aby zapewnić jak najszybszą dostawę i jednocześnie być przyjaznym dla środowiska. Reszta pozostaje bez zmian.

Jeśli nie pamiętasz, z którego zamówienia pochodzi dany artykuł, możesz to szybko sprawdzić w zakładce ‘Moje zamówienia’. Zwracamy uwagę na to, że połączone zamówienia pozostaną w Twoim zestawieniu ze statusem ‘wysłane’ i nie będą oznaczone jako ‘doręczone’.

Potrzebujesz zwrócić artykuł?
Zwrot produktu odbywa się bez zmian. Zgłoś chęć zwrotu na koncie użytkownika dla każdego zamówienia oddzielnie - w artykule ‘Procedura zwrotu’ znajdziesz dokładne wskazówki.

 

Skontaktuj się z nami