Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?

Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że niektóre produkty są gotowe do wysyłki szybciej niż inne.

Najczęściej produkty Partnera wysyłane są bezpośrednio od Partnera, w związku z czym otrzymasz je w oddzielnej paczce.

Jeżeli zakupione produkty wyślemy w kilku przesyłkach, poinformujemy Ciebie o tym z wyprzedzeniem. Dla każdej z przesyłek otrzymasz potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia paczki.

Powiązane odpowiedzi
Czym jest artykuł Partnera?
W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?


Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zapisz się do newslettera Zalando i otrzymaj 10% zniżki na swoje kolejne zamówienie. Nie przegap informacji o rabatach, wyprzedażach i najnowszych trendach.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.