Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę.

Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność.

Aby otrzymać prawidłowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Przepraszamy za niedogodności.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zapisz się do newslettera Zalando i otrzymaj 10% zniżki na swoje kolejne zamówienie. Nie przegap informacji o rabatach, wyprzedażach i najnowszych trendach.

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA, z zastosowaniem Google Polityka prywatności i Warunki usługi.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.