Pomoc i kontaktprzesyłka i zwrot gratis100-dniowe prawo zwrotu

Śledzenie przesyłki

Zaloguj się, aby zobaczyć status swojego zamówienia

 
Jak wygląda przygotowanie przesyłki?

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.

Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.

Powiadomienia wysyłane przez firmy kurierskie oraz śledzenie przesyłki

  • FedEx- dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę FedEx możesz śledzić za pomocą linku - kliknij tutaj.
  • DHL: dzień przed oraz w dniu doręczenia otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę DHL możesz śledzić za pomocą linku - kliknij tutaj.
  • DPD: dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę DPD możesz śledzić za pomocą linku - kliknij tutaj.

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zapisz się do newslettera Zalando i otrzymaj 10% zniżki na swoje kolejne zamówienie. Nie przegap informacji o rabatach, wyprzedażach i najnowszych trendach.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.