Pomoc i kontaktDarmowa dostawa* i zwrot100 dni na darmowy zwrot
faq | Wysyłka i dostawa | Czas dostarczenia przesyłki

Czas dostarczenia przesyłki

Niestety, nie możemy wyświetlić aktualnych informacji. Sprawdź zamówienie w historii zakupów.

Zobacz wszystkie zamówienia

O przewidywanym czasie dostawy Twojego zamówienia poinformujemy Cię przy kroku ''Przejdż do kasy'' oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia - czas ten może się różnić w zależności od wybranych artykułów i metody wysyłki. Bardziej dokładną szacunkową datę dostawy można znaleźć w potwierdzeniu wysyłki, które otrzymasz na Twój adres e-mail, kiedy zamówienie będzie już w drodze.

Kurierzy FedEx dostarczają przesyłki  w godz. 8.00-17.00 od poniedziałku do piątku.

Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:

DHL Parcel: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku braku doręczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu DHL Parcel. Paczka pozostanie tam do odbioru przez okres 7 dni. Informacja o nieudanej próbie doręczenia oraz lokalizacji paczki zostanie wysłana mailowo przez DHL.

Punkty DHL Parcel zlokalizować można tutaj.

DPD: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Zalando.

FedEx: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Zalando.

Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?

Twoja przesyłka może zostać również doręczona przez innego przewoźnika jako druga próba dostawy po nieudanej próbie doręczenia. Pamiętaj, że może się to zdarzyć bez powiadomienia i skorzystaj z dostępnej usługi śledzenia, aby zlokalizować przesyłkę.

Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.

 


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zapraszamy na czat

Czas oczekiwania na konsultanta na czacie chwilowo wynosi około 5 min.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Chcesz otrzymać 10% zniżki?*

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.