Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?

Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?

Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że niektóre produkty są gotowe do wysyłki szybciej niż inne.

Najczęściej produkty Partnera wysyłane są bezpośrednio od Partnera, w związku z czym otrzymasz je w oddzielnej paczce.

Jeżeli zakupione produkty wyślemy w kilku przesyłkach, poinformujemy Ciebie o tym z wyprzedzeniem. Dla każdej z przesyłek otrzymasz potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia paczki.

Powiązane odpowiedzi

Czym jest artykuł Partnera?

W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zapraszamy na czat

Zadzwoń do nas

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 21.00

Sobota: 9.00 - 20.00

Niedziela: nieczynna

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji.