Pomoc i kontaktDarmowa dostawa i zwrot100 dni na darmowy zwrot
Dostawa kilku zamówień w jednej przesyłce

Dostawa kilku zamówień w jednej przesyłce

Wydaje Ci się, że jedna z Twoich paczek nie została doręczona?

W niektórych przypadkach dostarczamy artykuły z kilku zamówień w jednej przesyłce - informujemy wtedy o takiej opcji drogą e-mailową w potwierdzeniu wysyłki.

Łączymy Twoje zamówienia, aby zapewnić jak najszybszą dostawę i jednocześnie być przyjaznym dla środowiska. Reszta pozostaje bez zmian.

Jeśli nie pamiętasz, z którego zamówienia pochodzi dany artykuł, możesz to szybko sprawdzić w zakładce ‘Moje zamówienia’. Zwracamy uwagę na to, że połączone zamówienia pozostaną w Twoim zestawieniu ze statusem ‘wysłane’ i nie będą oznaczone jako ‘doręczone’.

Potrzebujesz zwrócić artykuł?
Zwrot produktu odbywa się bez zmian. Zgłoś chęć zwrotu na koncie użytkownika dla każdego zamówienia oddzielnie - w artykule Procedura zwrotu znajdziesz dokładne wskazówki.

 


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zapraszamy na czat

Czas oczekiwania na konsultanta na czacie chwilowo wynosi około 3 min.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Otrzymuj e-maile z powiadomieniami od Zalando.pl

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.