Zamówienie telefoniczne

Chcesz złożyć zamówienie telefonicznie? Zadzwoń na naszą infolinię.

Po weryfikacji Twoich danych osobowych (numeru klienta lub adresu e-mail) przekierujemy Cię na infolinię zakupową, gdzie można złożyć zamówienie przy asyście naszych konsultantów.

 Zamawiasz przez telefon? Przygotuj poniższe informacje:

  • dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres oraz kod pocztowy, miasto, numer telefonu do kontaktu z kurierem)
  • zamawiany produkt (nazwa lub numer artykułu)

Po dokonaniu zakupu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zakupu.

Pamiętaj: składając zamówienie przez telefon, musisz posiadać imienne konto w Zalando. Jedyną dostępną formą płatności jest wtedy płatność za pobraniem lub skorzystanie z zakupionej wcześniej karty upominkowej. Nie posiadasz karty podarunkowej Zalando ani nie chcesz płacić za zamówienie za pobraniem? Niestety, złożenie zamówienia przez telefon nie będzie wtedy możliwe.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zapisz się do newslettera Zalando i otrzymaj 10% zniżki na swoje kolejne zamówienie. Nie przegap informacji o rabatach, wyprzedażach i najnowszych trendach.

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA, z zastosowaniem Google Polityka prywatności i Warunki usługi.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.