Zamówienie telefoniczne

Chcesz złożyć zamówienie telefonicznie? Zadzwoń na naszą infolinię.

Po weryfikacji Twoich danych osobowych (numeru klienta lub adresu e-mail) przekierujemy Cię na infolinię zakupową, gdzie można złożyć zamówienie przy asyście naszych konsultantów.

 Zamawiasz przez telefon? Przygotuj poniższe informacje:

  • dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres oraz kod pocztowy, miasto, numer telefonu do kontaktu z kurierem)
  • zamawiany produkt (nazwa lub numer artykułu)

Po dokonaniu zakupu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zakupu.

Pamiętaj: składając zamówienie przez telefon, musisz posiadać imienne konto w Zalando. Jedyną dostępną formą płatności jest wtedy płatność za pobraniem lub skorzystanie z zakupionej wcześniej karty upominkowej. Nie posiadasz karty podarunkowej Zalando ani nie chcesz płacić za zamówienie za pobraniem? Niestety, złożenie zamówienia przez telefon nie będzie wtedy możliwe.


Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zapisz się do newslettera Zalando i otrzymaj 10% zniżki na swoje kolejne zamówienie. Nie przegap informacji o rabatach, wyprzedażach i najnowszych trendach.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.