Anulowanie zamówienia


Anulowanie zamówienia krok po kroku

1. Na swoim koncie użytkownika wybierz zakładkę "Moje zamówienia".
2. Z listy zamówień wyszukaj to, które chcesz anulować. Kliknij na "Zobacz zamówienie/anuluj".
3. Jeśli chcesz anulować całe zamówienie, kliknij na "Anuluj całe zamówienie", a jeśli chcesz zrezygnować z pojedynczego produktu, kliknij na "Anuluj produkt". Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie.

Po anulowaniu zamówienia lub wybranego produktu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem anulacji.

Pamiętaj! Jeśli do zamówienia wykorzystano kupon rabatowy, częściowa anulacja nie będzie możliwa.

Dlaczego nie mogę anulować swojego zamówienia produktów/ jednego z produktów?

Często zdarza się, że opcja ta jest dla klientów niedostępna. Dzieje się tak, ponieważ zamówienie można anulować jedynie na wczesnym etapie jego realizacji, tzn. kiedy produkty są jeszcze kompletowane w naszym niemieckim magazynie.

Tuż po zakupie zmieniłeś zdanie, jednak nie zdążyłeś z anulacją?

Każdy z naszych klientów ma prawo odmówienia przyjęcia przesyłki. Kurier zabierze ją wtedy ze sobą, a przesyłka po prostu powróci do magazynu Zalando. Zwrot należności nastąpi wtedy tradycyjnie, czyli zgodnie z wybraną metodą płatności.

 

 


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zapisz się do newslettera Zalando i otrzymaj 10% zniżki na swoje kolejne zamówienie. Nie przegap informacji o rabatach, wyprzedażach i najnowszych trendach.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.