1. Na swoim koncie użytkownika wybierz zakładkę Moje zamówienia.
2. Z listy zamówień wyszukaj to, które chcesz anulować. Kliknij na "Zobacz zamówienie/anuluj".
3. Jeśli chcesz anulować całe zamówienie, kliknij na "Anuluj całe zamówienie", a jeśli chcesz zrezygnować z pojedynczego produktu, kliknij na "Anuluj produkt". Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie.
Po anulowaniu zamówienia lub wybranego produktu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem anulacji.
Pamiętaj! Jeśli do zamówienia wykorzystano kupon rabatowy, częściowa anulacja nie będzie możliwa.
Dlaczego nie mogę anulować swojego zamówienia produktów/ jednego z produktów?
Często zdarza się, że opcja ta jest dla klientów niedostępna. Dzieje się tak, ponieważ zamówienie można anulować jedynie na wczesnym etapie jego realizacji, tzn. kiedy produkty są jeszcze kompletowane w naszym niemieckim magazynie.
Tuż po zakupie zmieniłeś zdanie, jednak nie zdążyłeś z anulacją?
Każdy z naszych klientów ma prawo odmówienia przyjęcia przesyłki. Kurier zabierze ją wtedy ze sobą, a przesyłka po prostu powróci do magazynu Zalando. Zwrot należności nastąpi wtedy tradycyjnie, czyli zgodnie z wybraną metodą płatności.
Zwrot należności po anulowaniu
Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.