Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia


Anulowanie zamówienia krok po kroku

1. Na swoim koncie użytkownika wybierz zakładkę "Moje zamówienia".
2. Z listy zamówień wyszukaj to, które chcesz anulować. Kliknij na "Zobacz zamówienie/anuluj".
3. Jeśli chcesz anulować całe zamówienie, kliknij na "Anuluj całe zamówienie", a jeśli chcesz zrezygnować z pojedynczego produktu, kliknij na "Anuluj produkt". Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie.

Po anulowaniu zamówienia lub wybranego produktu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem anulacji.

Pamiętaj! Jeśli do zamówienia wykorzystano kupon rabatowy, częściowa anulacja nie będzie możliwa.

Dlaczego nie mogę anulować swojego zamówienia produktów/ jednego z produktów?

Często zdarza się, że opcja ta jest dla klientów niedostępna. Dzieje się tak, ponieważ zamówienie można anulować jedynie na wczesnym etapie jego realizacji, tzn. kiedy produkty są jeszcze kompletowane w naszym niemieckim magazynie.

Tuż po zakupie zmieniłeś zdanie, jednak nie zdążyłeś z anulacją?

Każdy z naszych klientów ma prawo odmówienia przyjęcia przesyłki. Kurier zabierze ją wtedy ze sobą, a przesyłka po prostu powróci do magazynu Zalando. Zwrot należności nastąpi wtedy tradycyjnie, czyli zgodnie z wybraną metodą płatności.

 

 


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zapraszamy na czat

Zadzwoń do nas

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 21.00

Sobota: 9.00 - 20.00

Niedziela: nieczynna

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji.