Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł

Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę.

Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność.

Aby otrzymać prawidłowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Przepraszamy za niedogodności.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zapraszamy na czat

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 21.00

Sobota: 9.00 - 20.00

Niedziela: nieczynna

Co powiesz na 10% zniżki na Twoje kolejne zamówienie? *

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji.