Faq | Zamówienie | Moje zamówienia

Moje zamówienia

 

Na swoim koncie, w zakładce "Moje zamówienia" możesz przeglądać bieżące i zrealizowane zamówienia. Możesz tam również sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie lub je anulować. Klikając na "Zobacz zamówienie", zobaczysz jego szczegółowy opis (np. datę złożenia zamówienia lub status opłaty).

W tej sekcji możesz również śledzić swoją przesyłkę – w tym celu kliknij w "Śledzenie dostawy online".

Chcesz anulować swoje zamówienie? Sprawdź, jak możesz to zrobić tutaj.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Inspiracja. Moda. Styl.

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.