Chcesz złożyć zamówienie telefonicznie? Zadzwoń na naszą infolinię.
Po weryfikacji Twoich danych osobowych (numeru klienta lub adresu e-mail) przekierujemy Cię na infolinię zakupową, gdzie można złożyć zamówienie przy asyście naszych konsultantów.
Zamawiasz przez telefon? Przygotuj poniższe informacje:
- dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres oraz kod pocztowy, miasto, numer telefonu do kontaktu z kurierem)
- zamawiany produkt (nazwa lub numer artykułu)
Po dokonaniu zakupu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zakupu.
Pamiętaj: składając zamówienie przez telefon, musisz posiadać imienne konto w Zalando. Jedyną dostępną formą płatności jest wtedy płatność za pobraniem lub skorzystanie z zakupionej wcześniej karty upominkowej. Nie posiadasz karty podarunkowej Zalando ani nie chcesz płacić za zamówienie za pobraniem? Niestety, złożenie zamówienia przez telefon nie będzie wtedy możliwe.