faq | Zamówienie | Zmiana zamówienia

Zmiana zamówienia

Zmiana zamówienia, tj. wymiana produktów w obrębie złożonego zamówienia jest niestety niemożliwa.

Z racji, że na Zalando.pl działamy bardzo szybko i już po złożeniu zamówienia zabieramy się za jego kompletowanie, wprowadzanie zmian po jego złożeniu lub w zamówieniu już istniejącym byłoby zbyt skomplikowane dla nas, jak i dla naszych klinetów. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, albo wolisz inny kolor lub rozmiar, poczekaj na przesyłkę, zwrócić ją i złóż zamówienie od nowa.

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości :

  • zmiany adresu zamówienia
  • zmiany metody płatności
  • dodawanie produktów do zamówienia
  • wymiany koloru/rozmiaru/ modelu zamówionego produktu

Wyjątek stanowi sytuacja, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze przygotowany do wysyłki. W takim wypadku możesz po prostu anulować niechciany produkt i złożyć zamówienie od nowa. Więcej dowiesz się w "Anulowanie zamówienia"

 


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Porozmawiaj z naszym chatbotem

Nasz chatbot pomoże odpowiedzieć na Twoje pytanie a jeśli nie, połączysz się z naszą obsługą klienta.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Chcesz otrzymać 10% zniżki?*

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.