Faq | Zwrot i reklamacja | 100-dniowe prawo zwrotu

100-dniowe prawo zwrotu

Wszystkie artykuły zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi – można go dokonać do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie nieużywane, nienoszone artykuły. Możesz je rozpakować z folii i przymierzyć tak jak w stacjonarnym sklepie, ale nie usuwaj metek i postaraj się nie zabrudzić ubrań.

Zwracasz produkt Beauty?

Tylko produkty Beauty, które są nieotwarte, nieużywane i nadal w oryginalnym opakowaniu moą być zwrócone i odsprzedane ze względów higienicznych. Prosimy upewnij się, że wszelkie powiązane opakowania, instrukcje i akcesoria również zostały zwrócone.

Produkt został otworzony i nie spodobał Ci się? Rozważ podarowanie otwartego produktu przyjacielowi/członkowi rodziny i pomóż nam zmniejszyć ilość niepotrzebnych odpadów.

Masz jeszcze pytania dotyczące zwrotów? Przejdź do artykułu "Procedura zwrotu".


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Porozmawiaj z naszym chatbotem

Nasz chatbot pomoże odpowiedzieć na Twoje pytanie a jeśli nie, połączysz się z naszą obsługą klienta.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Inspiracja. Moda. Styl.

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.