Procedura zwrotu

*** Od 7 maja zwroty są realizowane przez firmę kurierską DHL Polska ***

Zwrot zamówienia krok po kroku

Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Zalando oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 100 dni! Kliknij poniżej, aby zgłosić chęć zwrotu na koncie użytkownika:

Na koncie klienta Zalando nie umówisz już kuriera po odbiór przesyłki. Ustalenie terminu odbioru zwrotu odbywa się bezpośrednio przez stronę firmy kurierskiej.

Jaka etykieta znajduje się w mojej przesyłce?

Do każdego zamówienia dołączamy etykietę zwrotną. Sprawdź nazwę firmy kurierskiej umieszczonej na otrzymanej etykiecie.

Etykieta FedEx

Naklej etykietę FedEx na przesyłkę i umów kuriera FedEx po odbiór paczki tutaj wypełniając puste pola oznaczone czerwoną gwiazdką. Po ustaleniu zlecenia odbioru przesyłki otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail.

Etykieta DHL

Naklej etykietę DHL na przesyłkę i wybierz jedną z nowych opcji zwrotu:

1) Nadaj przesyłkę w jednym z punktów zwrotu DHL Parcelshop. Sprawdź tutaj, gdzie jest najbliższy punkt w Twoim sąsiedztwie.

LUB

2) Umów kurier DHL po odbiór paczki bezpośrednio na stronie DHL tutaj.

a. Wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej DHL i kliknij ‘Zwróć paczkę’ (patrz przykład poniżej)

b. Wybierz opcję “Nadaj u kuriera”

c. Sprawdź poprawność swoich danych adresowych i dokonaj ewentualnej korekty. Kliknij również “Zmień”, aby wprowadzić swój adres e-mailowy oraz numer telefonu

d. Wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”

Po umówieniu zlecenia odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową. Jest to potwierdzenie, że termin odbioru został poprawnie zlecony.

Potrzebujesz etykiety DHL?

W każdej chwili możesz wygenerować nową etykietę do zwrotu przez firmę kurierską DHL Polska ostatnim kroku rejestracji zwrotu lub w zakładce “Moje zwroty”.

*** Uwaga: Zwrócenie przesyłki w punkcie odbioru DHL Parcelshop lub przez kuriera DHL z etykietą FedEx nie jest możliwe. ***

Jak przygotować artykuł do zwrotu?

  • Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij paczkę

  • Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety

Zwrot należności

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.

Wysyłka ekspresowa

Wysyłka ekspresowa jest usługą dodatkową. W przypadku zwrotu zamówienia z tą opcją koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.

Skontaktuj się z nami