Zwrot zamówienia krok po kroku
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu na koncie użytkownika
Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Zalando oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 100 dni! Kliknij poniżej, aby zgłosić chęć zwrotu na koncie użytkownika:
Krok 2: Wybierz sposób nadania przesyłki zwrotnej
Zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DHL. Ustalenie sposobu nadania przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie DHL Polska.
Naklej etykietę zwrotną na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu:
1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel
DHL Parcel to sieć ponad 6500 punktów. Są to m.in.: sklepy Żabka, stacje benzynowe Shell, salony prasowe Inmedio czynne do późnych godzin, a część w weekendy. Umożliwiają szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy chcesz.
Sprawdź tutaj, gdzie jest najbliższy punkt w Twoim sąsiedztwie.
LUB
2) Umów kuriera po odbiór paczki
Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie firmy DHL tutaj. Następnie:
-
wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’
-
wybierz opcję “Nadaj u kuriera”
-
wprowadź swój adres e-mail i telefon kontaktowy, sprawdź poprawność adresu odbioru oraz dokonaj ewentualnej korekty
-
wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”
Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem zlecenia.
Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.
Potrzebujesz etykietę zwrotną?
W każdej chwili możesz wygenerować nową etykietę do zwrotu przez firmę kurierską DHL Polska ostatnim kroku rejestracji zwrotu lub w zakładce “Moje zwroty”.
Jak przygotować artykuł do zwrotu?
-
Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij paczkę
-
Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety
Krok 3: Zwrot należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.
Wysyłka ekspresowa
Wysyłka ekspresowa jest usługą dodatkową. W przypadku zwrotu zamówienia z tą opcją koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.
Powiązane tematy: