Faq | Partner Zalando | Jak zwrócić artykuł otrzymany od Partnera Zalando?

Jak zwrócić artykuł otrzymany od Partnera Zalando?

Zamówiony produkt nie spodobał się lub okazał się w nieprawidłowym rozmiarze? Artykuł naszego Partnera możesz zwrócić bezpłatnie w ciągu 100 dni.

Dokąd odesłać artykuł Partnera?

Większość produktów partnerskich jest wysyłana przez wybranego Partnera w oddzielnej przesyłce. W takim przypadku zwrot należy odesłać bezpośrednio do Partnera.

W tym celu skorzystaj z etykiety dołączonej do przesyłki. Dzięki temu Twoja paczka zwrotna zostanie szybko i poprawnie opracowana w magazynie naszego Partnera.

Zwrot - krok po kroku:

1. Zgłoś chęć zwrotu na koncie użytkownika

Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? Kliknij poniżej, aby zgłosić chęć zwrotu na koncie użytkownika:

2. Przygotuj paczkę: Wypełniony formularz zwrotu umieść wraz z artykułem w przesyłce. Otrzymaną etykietę zwrotną naklej na paczkę.

3. Wysyłka: Przygotowaną przesyłkę odeślij zgodnie z instrukcją znajdującą się na dokumentach zwrotu. W zależności od Partnera sposób nadania zwrotu może się różnić. Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki. Zwrot jest oczywiście dla Ciebie bezpłatny.

4. Zwrot należności: Od momentu otrzymania przesyłki przez naszego przewoźnika logistycznego do momentu rozpatrzenia zwrotu w magazynie partnera upływa maksymalnie 14 dni. Transfer należności może potrwać do 5 dni roboczych. Otrzymasz od nas wówczas potwierdzenie mailowe

Potrzebujesz nowego dokumentu zwrotu? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Dokonujesz także zwrotu artykułów Zalando? Pamiętaj o zgłoszeniu chęci zwrotu na koncie użytkownika - zwrot odeślij w osobnej przesyłce do naszego magazynu. Więcej informacji o zwrocie do Zalando znajdziesz tutaj.

Artykuły od partnera i Zalando przyszły w jednej przesyłce?
W takim przypadku produkty partnera możesz odesłać bezpośrednio do naszego magazynu korzystając z etykiety zwrotnej dołączonej do zamówienia. Zwrot odbywa się za pośrednictwem firmy DHL.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Porozmawiaj z naszym chatbotem

Nasz chatbot pomoże odpowiedzieć na Twoje pytanie a jeśli nie, połączysz się z naszą obsługą klienta.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Inspiracja. Moda. Styl.

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.