Jeśli z jakiejś przyczyny zlecenie odbioru przesyłki zwrotnej nie zostało zrealizowane, prosimy o ustalenie nowego terminu bezpośrednio na stronie DHL Parcel, tak jak za pierwszym razem:
1. Skorzystaj z formularza DHL Parcel do umawiania zwrotu dostępnego tutaj.
2. Wpisz numer przesyłki znajdujący się na etykiecie zwrotnej - jest to ten sam numer, który został wprowadzony przy pierwszym zleceniu odbioru.
3. Wybierz sposób nadania i upewnij się, że podane dane adresowe są poprawne. Jeśli miejscem nadania jest firma, pamiętaj o podaniu nazwy oraz dodatkowych wskazówek dla kuriera, gdzie dokładnie powinien się zameldować - jest to możliwe w sekcji ‘Komentarz dla kuriera’.
W przypadku pytań odnośnie ponownego terminu odbioru, można skontaktować się bezpośrednio z Centrum Obsługi Klienta firmy DHL Parcel (tel. 42 6 345 345) podając numer zlecenia.
Mała rada:
Zachęcamy także do skorzystania z jednego z ponad 6500 punktów DHL Parcel. Są to m.in.: sklepy Żabka, stacje benzynowe Shell, salony prasowe Inmedio, które umożliwiają szybkie i wygodne nadanie paczki bez potrzeby oczekiwania na kuriera. Przesyłkę można nadać na tej samej etykiecie w godzinach otwarcia danego punktu, czynnych do późnych godzin, a część nawet w weekendy.
Aby zlokalizować najbliższy punkt w swoim sąsiedztwie, proszę kliknąć tutaj.
Powiązane tematy: