Brytyjska marka Fiorelli wychodzi naprzeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientek, proponując szeroką gamę dodatków - torebek, portfeli, okularów przeciwsłonecznych oraz biżuterii, dzięki którym każdy dzień stanie się niezwykły, a ona sama poczuje się wyjątkowo. Kwintesencją produktów tej niezwykle popularnej w Wielkiej Brytanii marki jest praktyczność, solidność i niewymuszona elegancja, dlatego bez wątpienia każda kobieta znajdzie w jej ofercie coś dla siebie. To, że akcesoria potrafią idealnie uzupełnić stylizację i nadać jej określonego charakteru jest już powszechnie wiadome. Ta sama "mała czarna", na całonocnej imprezie będzie się wspaniale prezentować w towarzystwie biżuteryjnej kopertówki, a w połączeniu z pojemną kolorową torbą, będzie stanowić idealny wybór do pracy w biurze. Decyzja zależy tylko od fantazji i odwagi jej właścicielki, a jak wiadomo, ile jest kobiet, tyle pomysłów.

Fiorelli dla kobiet to więcej niż tylko akcesoria

Akcesoria Fiorelli dla kobiet to idealne rozwiązanie dla tych przedstawicielek płci pięknej, które uwielbiają wyglądać modnie i nie boją się pokazać tego całemu światu. I słusznie, bo jest się czym chwalić! Każda kolekcja marki bogata jest w ponadczasowe modele - proste kuferki w neutralnych kolorach, eleganckie biznesowe aktówki, gustowne skórzane portfele oraz pastelowe miejskie torby. Jednak Fiorelli nie zapomina również o odważniejszych klientkach, proponując im bardziej wyraziste dodatki - portfele z motywem hawajskich kwiatów, kopertówki w neonowych kolorach, czy też torebki na ramię z deseniem w lamparcie cętki lub wężową skórę. Niezależnie od modelu, każde akcesorium wyróżnia się stylowym wzornictwem, eleganckim wykonaniem, a także dbałością o najdrobniejszy szczegół. Bogaty wachlarz produktów pozwala dopasować je do pory roku i okazji - nieśmiertelną chanelkę na randkę w eleganckiej restauracji, a etniczną listonoszkę z frędzlami na piknik za miastem. Projektanci marki wiedzą, że Fiorelli dla kobiet jest czymś więcej niż tylko praktycznym dodatkiem - jest sposobem na wyrażenie swojej osobowości, dlatego pozwalają swoim produktom mówić samym za siebie.