accountaccountbagbagzalando logomenu

Pomoc i kontakt

przesyłka i zwrot gratis

100-dniowe prawo zwrotu

Witaj w centrum prasowym Zalando

Informacje prasowe Zalando

ZALANDO NIE SCHODZI ZE ŚCIEŻKI SZYBKIEGO ROZWOJU

Data publikacji: 26.01.2016

Berlin. 26 stycznia 2016. Po doskonałym roku obrotowym 2015, charakteryzującym się dynamicznym rozwojem i solidną marżą, Zalando spodziewa się dalszego wzrostu przychodów w roku obrotowym 2016 w górnym pułapie średnioterminowego docelowego korytarza wzrostu (20–25%). Przeczytaj cały komunikat prasowy

Zalando aktualizuje swoją modową aplikację

Data publikacji: 26.01.2016

Berlin. 26 stycznia 2016. Z uwagi na rosnącą popularność e-commerce, rozwija się również zapotrzebowanie na wysokiej jakości aplikacje mobilne. Platforma Zalando, na której już ok. 60% ruchu generowane jest z urządzeń mobilnych, skupia się na byciu firmą „Mobile First”. Kluczowym wyznacznikiem nowych rozwiązań w aplikacji jest bezproblemowe, wygodne doświadczenie zakupowe każdego klienta. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Zalando na dobrej drodze ku osiągnięciu przychodu za rok 2015 w wysokości 3 miliardów euro

Data publikacji: 12.11.2015

Berlin. 12 listopada 2015. Zalando SE, wiodąca w Europie platforma modowa online, znacząco zwiększyła swój udział w rynku w trzecim kwartale i niemalże osiągnęła poziom przychodów odpowiadający wynikowi za cały rok 2014 po zaledwie dziewięciu miesiącach roku 2015. Na naprowadzanym kursie wzrostu Zalando może uzyskać przychód ok. 3 mld EUR za pełny rok 2015 i z końcem roku będzie zatrudniać w przybliżeniu 10 000 pracowników. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Zalando prezentuje kampanię na nowy sezon AW2015

Data publikacji: 10.09.2015

Berlin. 10 września 2015. Idealny facet, idealne mieszkanie, czy idealna sukienka. Każda kobieta marzy o czymś wyjątkowym. Niestety czasem aby znaleźć swoją idealną sukienkę, trzeba spędzić godziny w centrach handlowych, a i tak niekoniecznie uda się ją znaleźć. Ulubiony przez Polki sklep internetowy oferuje dostawy do domu i 100-dniowe prawo zwrotu bez podawania przyczyny. Zalando prezentuje najnowszą kampanię, aby pokazać najnowsze jesienne trendy, a także przekonać kobiety jak prosto jest ziścić swoje modowe marzenia! Kampania startuje 13 września. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Zalando zwiększa swoją technologiczną obecność w Europie

Data publikacji: 27.08.2015

Helsinki. 27 sierpnia 2015. Zalando SE, wiodąca platforma modowa w Europie, rozwija swoją działalność technologiczną. Wczoraj, podczas inauguracyjnego wydarzenia, e-tailer otworzył swój nowy hub technologiczny w Helsinkach i przywitał lokalny zespół. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (283 KB)

Zalando dynamicznie prze naprzód w pierwszej połowie 2015 r.

Data publikacji: 13.08.2015

Berlin. 13 sierpnia 2015. Zalando SE, wiodąca w Europie internetowa platforma modowa odnotowała dalsze przyspieszenie wzrostu w pierwszej połowie 2015 r. dzięki ciągłej uwadze poświęcanej ułatwieniom dla klientów. W związku z tym, obecnie zarząd prognozuje wzrost przychodów na poziomie 28-31% za rok finansowy 2015, czyli znacząco powyżej prognozowanego wstępnie wskaźnika 20-25%. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (296 KB)

Optymistyczne perspektywy Zalando na rok 2015 po wyjątkowo udanym pierwszym kwartale

Data publikacji: 12.05.2015

Berlin. 12 maja 2015. Zalando SE, wiodąca w Europie platforma modowa online, dalej podążała ścieżką rentownego rozwoju w pierwszym kwartale 2015 r. Na fali sukcesu w postaci najlepszych wyników za pierwszy kwartał w historii firmy, Zalando spodziewa się obecnie wzrostu dochodów za rok finansowy 2015 w górnym przedziale planowanych 20-25-procentowych widełek docelowych, lub nieco powyżej, jeśli obserwowany pozytywny trend się utrzyma. Zważywszy na lepsze od oczekiwań wyniki w pierwszym kwartale, firma Zalando podniosła prognozowany poziom marży EBIT do około 4,5% w skali roku finansowego. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (270 KB)

Aplikacja Zalando teraz dostępna w Polsce również na Windows Phone

Data publikacji: 29.04.2015

Berlin. 29 kwietnia 2015. Po wypuszczeniu aplikacji na systemy iOS i Android Zalando udostępnia swoją aplikację zakupową użytkownikom działającym w systemie Windows Phone. Przy liczbie ściągnięć przekraczającej 8,5 miliona we wszystkich krajach, w których operuje Zalando, prace nad jej rozwijaniem i ulepszaniem są niezmiernie istotne i trwają nieprzerwanie. Wersja dla systemu Windows Phone debiutowała na rynku niemieckim i była tworzona we współpracy z Microsoft. Teraz startuje na pozostałych rynkach, a dzięki swojej wygodnej, prostej i inspirującej formie wzmacnia pozycję Zalando wśród użytkowników aplikacji mobilnych. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (303 KB)

Zalando rusza z kampanią TOPSHOP w Zalando Gdziekolwiek jesteś

Data publikacji: 27.04.2015

Berlin. 27 kwietnia 2015. Bez względu na to czy mieszkasz w Koszalinie, Rybniku czy Koziej Wólce, internetowy sklep Zalando dostarczy TOPSHOP pod Twoje drzwi. W kwietniu startuje nowa wspólna kampania „TOPSHOP w Zalando” z top modelką Carą Delevingne w roli głównej. Kampania została wyreżyserowana przez Gordona von Steiner’a, a o stylizację zadbała sama dyrektor kreatywna TOPSHOP’a Kate Phelan. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (364 KB)

Trading update: Zalando achieves best ever first quarter result

Data publikacji: 15.04.2015

Berlin. 15 kwietnia 2015. Zalando SE, Europe’s leading platform for fashion online, grew group revenues in the first quarter of 2015 to EUR 635-648 million (Q1 2014: EUR 501 million) or by 27-29 per cent, according to preliminary figures. Zalando expects to achieve an adjusted EBIT of EUR 25-39 million, corresponding to an adjusted EBIT margin of 4-6 per cent in the first quarter of 2015 (Q1 2014: EUR -23 million or -4.5 per cent). Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (245.15 KB)

Zalando prezentuje ekskluzywną sukienkę na nowy sezon

Data publikacji: 09.03.2015

Berlin. 9 marzec 2015. Na zewnątrz już czuć wiosnę! Nadszedł czas świętować tę długo wyczekiwaną porę roku, najnowszą kolekcją Wiosna/Lato 2015. Fani wielkiej mody mogą dodać odrobinę świeżości swojej garderobie dzięki szerokiemu asortymentowi oferowanemu na Zalando. Ulubiony przez Polaków sklep internetowy we współpracy z brytyjską marką Closet stworzył idealną kwiecistą sukienkę na potrzeby kampanii na nowy sezon. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (421 KB)

Zalando nadal na ścieżce rozwoju w roku 2015

Data publikacji: 05.03.2015

Berlin, 5 marca 2015 r. - Zalando SE, wiodąca europejska platforma mody online, w 2015 r. planuje pozostać na ścieżce rozwoju, przy szacowanym wzroście przychodów rzędu 20-25%. Firma dalej będzie się koncentrować na zapewnieniu rentownego wzrostu i wydajności kapitałowej. Zalando oczekuje, że marża EBIT w 2015 r. pozostanie na silnym poziomie z roku 2014 dzięki inwestycjom w długoterminowy wzrost: Zalando będzie kontynuować rozszerzanie swojej platformy modowej oraz zwiększanie możliwości zbliżania klientów i marek do siebie. Szereg projektów jest już w fazie realizacji: wśród nich niedawno uruchomiona przez firmę usługa zakupów ze stylistą oraz rozszerzenie kategorii, np. w segmencie odzieży sportowej dla kobiet. Aby wesprzeć rozwój swojej platformy modowej, Zalando zatrudni nowych pracowników. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (270 KB)

Zalando uruchamia funkcję „Kup zestaw”

Data publikacji: 19.02.2015

Berlin, 19 luty 2015 r. - Zalando uruchomiło nową funkcję – „Kup zestaw”, która ma inspirować klientów do perfekcyjnego dobierania ulubionych rzeczy – po wybraniu danego produktu można teraz dokupić inne artykuły, które razem tworzą kompletny zestaw przedstawiony na stronie z opisem produktu. Użytkownicy mogą też wybrać artykuły podobne do tych z ilustracji, zyskując dzięki temu dodatkowe propozycje i pomysły. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (274 KB)

Wyniki finansowe trzeci kwartał 2014r."

Data publikacji: 26.11.2014

Berlin, 26 listopada 2014 – Zalando prezentuje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2014r: Zalando znajduje się na dobrej drodze do osiągnięcia korzystnego wyniku całorocznego po trzecim kwartale pod znakiem dalszego wzrostu powyżej średniej rynkowej oraz istotnych postępów w zakresie rentowności i wydajności kapitałowej. Przeczytaj cały komunikat prasowy Pobierz PDF (229 KB)


Otwarcie "Zalando Pop Up Store"

Data publikacji: 20.11.2014

Berlin, 20 listopada 2014 – Zalando Pop Up Store po raz pierwszy w Polsce! Przeczytaj cały komunikat prasowy Pobierz PDF (293 KB)


Photo Search - nowa funkcja w aplikacji mobilnej Zalando

Data publikacji: 06.11.2014

Berlin, 30 października 2014 – Zalando rozpoczyna fazę testów funkcji wyszukiwania produktów za pomocą zdjęcia w polskiej aplikacji mobilnej. Przeczytaj cały komunikat prasowy Pobierz PDF (338 KB)


„Przymierz, to nic nie kosztuje” – Zalando prezentuje nowy spot telewizyjny.

Data publikacji: 15.09.2014

Berlin, 15 września 2014 – Od wczoraj ruszyła najnowsza kampania telewizyjna Zalando - „Przymierz, to nic nie kosztuje”, która ma na celu pokazać korzyści robienia zakupów przez Internet. Przeczytaj cały komunikat prasowy


Zalando ogłasza rozpoczęcie współpracy z Topshop i Topman

Data publikacji: 28.07.2014

Berlin, 28 lipca 2014 r. – Tej jesieni oferta Zalando wchodzi w nowy wymiar, bowiem będzie rozbudowana o popularne wśród europejskich klientów, brytyjskie marki Topshop oraz Topman. Na początku września 2014 r. Zalando otworzy na swojej stronie specjalnie dedykowaną przestrzeń oferującą szeroką gamę produktów marek Topshop i Topman, w tym odzież, obuwie i akcesoria. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (445 KB)

Zalando osiąga zyski w II kwartale 2014 r.

Data publikacji: 18.07.2014

Berlin, 18 lipca 2014 r. – Firma Zalando kontynuowała dynamiczny wzrost w drugim kwartale 2014 r., osiągając według wstępnych wyliczeń przychody w skali grupy rzędu 1020-1060 milionów euro w pierwszej połowie 2014 r. (pierwsza połowa roku 2013: 809 milionów euro). Korzystny trend w kierunku progu rentowności zaobserwowany w I kwartale 2014 r. uległ przyspieszeniu, prowadząc do osiągnięcia przez grupę zysków w II kwartale oraz marży EBIT za pierwsze półrocze w okolicy progu rentowności (w porównaniu do poziomu -9% w pierwszej połowie roku 2013). Do znaczącej poprawy marży przyczyniła się optymalizacja wszystkich najważniejszych pozycji kosztowych, takich jak kosztów sprzedaży, logistyki i marketingu. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (277 KB)

Handel Mobilny: Zalando przedstawia nowe aplikacje mobilne na polskim rynku

Data publikacji: 3.07.2014

Berlin, 3 lipca 2014 r. Zakupy przez smartfony i tablety stają się coraz bardziej popularne wśród klientów sklepów internetowych. Tylko w 1. kwartale 2014 r. aż 38% wszystkich odsłon na Zalando zostało zarejestrowanych z urządzeń mobilnych. Berliński sklep internetowy wychodzi naprzeciw aktualnym trendom i już od dziś oferuje polskim klientom możliwość dokonania wygodnych zakupów dzięki specjalnie dedykowanym aplikacjom na urządzenia iOS i Android. Obydwie aplikacje zostały stworzone przez zespół Zalando Mobile i można je już w tej chwili ściągnąć we własnym domowym zaciszu. Dodatkowo, Zalando proponuje kolejną usługę, która uczyni zakupy online jeszcze łatwiejszymi dla klientów o bardziej tradycyjnych zachowaniach konsumenckich. Od tej pory, klienci posiadający już konto na Zalando, mogą składać zamówienia bezpośrednio u agentów bezpłatnej infolinii. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (348 KB)

Zalando przeobraża się w spółkę europejską

Data publikacji: 28.05.2014

Berlin, dnia 28 maja 2014 r. wiodący w Europie sklep internetowy Zalando, oferujący odzież i obuwie zmienił formę prawną przedsiębiorstwa ze spółki akcyjnej na spółkę europejską (Societas Europaea/SE). Dzięki temu krokowi kontrola nad firmą i jej kierownictwo stają się jeszcze bardziej profesjonalne. („Corporate Gouvernance”). Nowa forma prawna przedsiębiorstwa została dziś wpisana do rejestru handlowego. Od tego momentu firma działa jako Zalando SE. Przekształcenie nie ma wpływu ani na bieżącą działalność przedsiębiorstwa, jak i na lokalizację siedziby firmy, która nadal mieścić się będzie w Berlinie. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (233 KB)

Zalando with strong start into 2014

published on 9th May 2014

Berlin, May 9, 2014 - Zalando, Europe’s leading online platform for fashion, has had a strong start to the year. Group revenues grew to EUR 501 million¹ or by 35 per cent compared to the first quarter in 2013 (Q1/2013: EUR 372 million), which was impacted by adverse weather conditions. Revenues in the DACH region increased by 27 per cent to EUR 284 million (Q1/2013: EUR 223 million). Group EBIT margin improved significantly year-on-year, but remained negative in the first quarter 2014 due to seasonality and continued investment. The improvement was mainly driven by higher fulfilment productivity, increased marketing efficiency and a good start into the spring/summer season. Read the full press release

PDF Download (239 KB)

Gino Rossi - Pierwsza polska marka w Zalando!

Data publikacji: 29.04.2014

Berlin, 29 kwietnia 2014 r. Już teraz polscy i niemieccy klienci mogą odkryć najgorętsze trendy jednej z najbardziej cenionych polskich marek obuwniczych Gino Rossi. Aktualna kolekcja wiosna/lato 2014 jest dostępna na www.zalando.pl/gino-rossi
Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (274 KB)

Firma Zalando zwiększyła sprzedaż netto o 600 milionów euro w roku 2013

Data publikacji: 14.02.2014

Berlin, 14 lutego 2014 r. Zalando, wiodący modowy sklep internetowy, według wstępnych szacunków firmy zwiększył w 2013 r. sprzedaż netto o około 600 milionów euro, czyli o ponad 50 procent, do poziomu 1,8 miliarda euro. Wzrost napędzała ekspansja oferowanych obecnie kategorii obuwia i odzieży na kluczowych rynkach, jak również silne tendencje rozwojowe w siedmiu nowych krajach, do których firma Zalando weszła w roku 2012. Przeczytaj cały komunikat prasowy

Pobierz PDF (262 KB)

Zalando with strong start into 2014

published on 9th May 2014

Berlin, May 9, 2014 - Zalando, Europe’s leading online platform for fashion, has had a strong start to the year. Group revenues grew to EUR 501 million¹ or by 35 per cent compared to the first quarter in 2013 (Q1/2013: EUR 372 million), which was impacted by adverse weather conditions. Revenues in the DACH region increased by 27 per cent to EUR 284 million (Q1/2013: EUR 223 million). Group EBIT margin improved significantly year-on-year, but remained negative in the first quarter 2014 due to seasonality and continued investment. The improvement was mainly driven by higher fulfilment productivity, increased marketing efficiency and a good start into the spring/summer season. Read the full press release

PDF Download (239 KB)

Firma Zalando zwiększyła w drugim kwartale 2013 r. wartość sprzedaży netto do poziomu 437 milionów euro

Data publikacji: 23.10.2013

Berlin, 23 października 2013 r. Zalando konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na rynku zarówno w Niemczech, jak i w Europie. W drugim kwartale 2013 r. (Q2/2013) wiodący w Europie wysyłkowy sklep internetowy oferujący obuwie i odzież zwiększył wartość sprzedaży netto do 437 milionów euro. W porównaniu z wynikiem sprzedaży netto w drugim kwartale 2012 roku na poziomie 257 milionów euro, dochody Zalando wzrosły o ponad 70 procent. Tym samym sklep internetowy dalej pomyślnie rozwija się na wszystkich rynkach, na których jest obecny i buduje struktury zrównoważonego rozwoju oparte na solidnych podstawach finansowych. Więcej

Pobierz PDF (262 KB)

Zalando pozyskuje nowego udziałowca, mającego wesprzeć przyszły wzrost firmy

Data publikacji: 02.10.2013

Berlin, 2 października 2013. Wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna Ontario Teachers’ Pension Plan (OTPP) dołączyła do grupy udziałowców Zalando. OTPP to największy kanadyjski fundusz emerytalny związany z jedną grupą zawodową, oferujący długoterminowy plan inwestycyjny nauczycielom z prowincji Ontario. Dzięki podwyższeniu kapitału fundusz zapewnił sobie około 2 procent udziałów w Zalando. W ramach tej rundy finansowania, której przewodzi OTPP, może nastąpić dalsze podwyższenie kapitału o maksymalnie 2 procent udziałów w Zalando. Więcej

Pobierz PDF (274 KB)

Zalando Collection Jesień/Zima 2013/2014. Trendy: Grunge de Luxe i Oriental Remix

Data publikacji: 24.05.2013

W sezonie Jesień/Zima 2013/2014, Clarissa Labin wraz z zespołem projektantów Zalando Collection znaleźli inspiracje prosto ze światowych wybiegów. Grunge de Luxe i Oriental Remix to dwa główne trendy nadchodzącego sezonu. Pierwsze artykuły najnowszej kolekcji Zalando Collection będą dostępne na www.zalando.pl od sierpnia 2013 r.. Ceny zaczynają się od 79 zł do 779 zł. Więcej

Ekskluzywna przestrzeń Zalando.pl po raz drugi na FashionPhilosophy Fashion Week Poland!

Data publikacji: 22.04.2013

Berlin, 22 kwietnia 2013.Zalando Polska po raz drugi aktywnie wzięło udział w największym święcie mody w kraju - FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Dziennikarze, styliści, blogerzy, a także goście wydarzenia odwiedzili stoisko Zalando.pl, by zapoznać się z aktualnymi trendami dostępnymi na www.zalando.pl. Sklep internetowy był oficjalnym sponsorem After Party zorganizowanym wspólnie z Fashion Weekiem i magazynem K Mag w łódzkim klubie Elektrownia. Więcej

Pobierz PDF (1.784 KB)

Najnowsza kolekcja “Kaviar Gauche for Zalando Collection” hołdem dla Panny Młodej!

Data publikacji: 28.03.2013

Berlin, 28 marca 2013. Zalando Collection wspólnie z berlińskim domem mody Kaviar Gauche po raz drugi połączyło siły tworząc specjalną kolekcję Wiosna/Lato 2013. Motywem przewodnim linii składającej się z 20 modeli, w tym dwóch sukni ślubnych, jest uroczystość ślubna. Kolekcja jest ekskluzywnie dostępna na Zalando od 28 marca 2013 r. Więcej

Pobierz PDF (164 KB)

Zalando prezentuje swój pierwszy „Fashion Concept Car“

Data publikacji: 06.03.2013

Berlin, 6 marca 2013. Wczoraj, podczas 83. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie Zalando przedstawiło swój pierwszy Fashion Concept Car. Wyposażony w najróżniejsze funkcje, obrazuje wizję sklepu internetowego przyszłości. Samochód został przedstawiony międzynarodowej prasie przez prezenterkę stacji telewizyjnej Pro7, Johannę Klum i Christiana Meermanna, dyrektora działu marketingu Zalando. Pojazd będzie można podziwiać podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie aż do 17 marca. Więcej

Pobierz PDF (164 KB)

Wyniki finansowe za rok 2012: Zalando podwaja obroty netto do 1,15 miliardów euro oraz osiąga próg rentowności w rdzennym regionie

Data publikacji: 28.02.2013

Berlin, 15 lutego 2013. Zalando zamknęło rok 2012 z dobrymi wynikami. Wiodący w Europie sklep internetowy, oferujący obuwie i odzież, kontynuował w roku 2012 swój imponujący rozwój zapoczątkowany w ubiegłych latach. Osiągając obroty netto w wysokości 1,15 miliardów euro zdołał podwoić swoje zyski z roku poprzedniego (2011 r.: 510 milionów euro). Informacje te pochodzą ze wstępnych wyników przedsiębiorstwa. Poza tym w rdzennym regionie DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria) Zalando osiągnęło próg rentowności. Berlińskie przedsiębiorstwo e-commerce zainwestowało w 2012 roku przede wszystkim w rozwój nowych rynków, a także w poszerzenie oferowanego asortymentu, rozwój logistyki i technologii informacyjnej. Więcej

Pobierz PDF (272 KB)

Najnowsza kolekcja “Kaviar Gauche for Zalando Collection” hołdem dla Panny Młodej!

Data publikacji: 28.02.2013

Berlin, 7 stycznia 2012 r. Zalando Collection wspólnie z berlińskim domem mody Kaviar Gauche po raz drugi połączyło siły tworząc specjalną kolekcję Wiosna/Lato 2013. Motywem przewodnim linii składającej się z 20 modeli, w tym dwóch sukni ślubnych, jest uroczystość ślubna. Kolekcja będzie ekskluzywnie dostępna na www.zalando.pl od marca 2013 r. Więcej

Pobierz PDF (351 KB)

Zalando Collection Wiosna/Lato 2013

Data publikacji: 28.02.2013

Berlin, 4 stycznia 2013 r. Zalando Collection prezentuje najnowszą kolekcję Wiosna/Lato 2013 dla kobiet i mężczyzn. Kolekcja berlińskiej marki Zalando Collection stworzona przez projektantkę Clarissę Labin wraz ze swoim zespołem będzie dostępna ekskluzywnie na www.zalando.pl już od marca 2013 r. Więcej

Pobierz PDF (401 KB)

Zalando otwiera największą szafę Europy!

Data publikacji: 28.02.2013

Berlin, 12 grudzień 2012 r. Europejski sklep internetowy Zalando uruchomił dziś w Erfurcie samodzielnie zaplanowane centrum logistyczne. Rubin Ritter, dyrektor zarządzający Zalando, wraz z Davidem Schröderem, dyrektorem MyBrands Zalando eLogistics GmbH, Andreasem Fleischerem, dyrektorem regionalnym Goodman Germany, Matthiasem Machnigiem, ministrem gospodarki Turyngii i Andreasem Bauseweinem, nadburmistrzem miasta Erfurt oficjalnie wysłał pierwszą paczkę z nowego centrum logistycznego. Latem 2013 roku planowane jest ukończenie budowy dwóch kolejnych budynków należących do przedsięwzięcia. Więcej

Pobierz PDF (344 KB)

ZALANDO COLLECTION PO RAZ PIERWSZY PODCZAS FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND !

Data publikacji: 28.02.2013

29 październik 2012, Berlin. Podczas VII edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland, największy sklep internetowy w Europie, Zalando, otworzył swój showroom w strefie Concept Store. Przedstawiona tam została ekskluzywna linia Zalando Collection, która oczarowała widzów, media i celebrytów. Więcej

Pobierz PDF (374 KB)

Czas na męskie zakupy na www.zalando.pl !

Data publikacji: 28.02.2013

Berlin, 25 września 2012 r. Kobiety od dawna śledziły najnowsze trendy i chętnie się nimi inspirowały. Ostatnio jednak mężczyźni zaczynają grać co raz to większą rolę w sektorze mody i odważniej podchodzą do swoich stylizacji. Zalando wyszło naprzeciw ich oczekiwaniom i od 25 września na https://www.zalando.pl/mezczyzni/zalando-collection-shop/, Panowie będą mogli odkryć ekskluzywną linię Zalando Collection Men. Więcej

Pobierz PDF (417 KB)

Odkryj świat wielkiej mody na www.zalando.pl !

Data publikacji: 28.02.2013

Berlin, 11 września 2012 r. Mija już tydzień od oficjalnego startu www.zalando.pl i nadszedł czas, aby pozwolić polskiemu światowi mody w pełni delektować się bogatą ofertą stylów dostępnych w Zalando. Oferujący ponad 1300 marek, największy butik internetowy w Europie, Zalando, pragnąłby przedstawić polskim konsumentom swoje propozycje na nadchodzący sezon Jesień/Zima 2012/2013. Ekskluzywna marka Zalando, Zalando Collection, także przygotowała się na chłodne i srogie polskie zimy z stylem. Nowa linia, inspirowana najnowszymi trendami ze światowych wybiegów, z pewnością rozgrzeje zimowy sezon. Więcej

Pobierz PDF (383 KB)

Kontakty Corporate Communications