Faq | Moje konto | Jak mogę usunąć moje konto użytkownika?

Jak mogę usunąć moje konto użytkownika?

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto, prosimy złóż swoją prośbę poprzez konto użytkownika.

Abyśmy mogli usunąć konto, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Nie ma żadnych otwartych planowych należności
  • Nie ma żadnych zwrotów w toku ani planowanych
  • Nie ma dodatniego salda na karcie podarunkowej na koncie
  • Żadne z zamówień nie jest obecnie w trakcie dostawy

Jeśli Twoje konto nie spełnia powyższych warunków, nie możemy go usunąć w trybie natychmiastowym. Jeśli to możliwe, rozwiąż wszystkie otwarte sprawy. W przypadku otwartych zwrotów oraz zamówień w trakcie dostawy prosimy o cierpliwość. W przypadku zamówienia złożonego mniej niż 100 dni temu konto zostanie usunięte po upływie terminu zwrotu.

Korzystasz również z Zalando Lounge lub Zalon?

Po usunięciu konta w Zalando usunięte zostaną również konta usług powiązanych, takich jak Zalando Lounge i Zalon.

Czy użytkownik zmienił kraj zamieszkania?

Jeśli tak, nie ma potrzeby tworzenia nowego konta. Można zalogować się do sklepu Zalando w innym kraju za pomocą obecnych danych i dodać nowy adres rozliczeniowy/dostawy w kraju, z którego kupujesz.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Inspiracja. Moda. Styl.

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.