Faq | Wysyłka i dostawa | Śledzenie przesyłki

Śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.

Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.

Powiadomienia wysyłane przez firmy kurierskie oraz śledzenie przesyłki

  • DHL: dzień przed oraz w dniu doręczenia otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę DHL możesz śledzić za pomocą linku - kliknij tutaj.
  • DPD: dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę DPD możesz śledzić za pomocą linku - kliknij tutaj.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Porozmawiaj z naszym chatbotem

Nasz chatbot pomoże odpowiedzieć na Twoje pytanie a jeśli nie, połączysz się z naszą obsługą klienta.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Inspiracja. Moda. Styl.

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.