REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO ZALANDO
Niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego Zalando (zwany dalej „Regulaminem”) stanowi podstawę do zawarcia umowy członkowskiej w Programie Lojalnościowym Zalando („Umowa Członkowska”) pomiędzy Tobą a nami, Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlin, Niemcy (razem zwanymi też „stronami”).
Program Lojalnościowy Zalando skierowany jest wyłącznie do konsumentów, tj. osób fizycznych dokonujących z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
Możesz uczestniczyć w Programie Lojalnościowym Zalando tylko wtedy, gdy ukończyłeś 18 lat.
Aby móc uczestniczyć w Programie Lojalnościowym Zalando, musisz posiadać konto użytkownika Zalando. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika Zalando, możesz zarejestrować się tutaj. Rejestracja konta użytkownika Zalando będzie wymagała zaakceptowania, oprócz Regulaminu, także naszych szczegółowych Warunków użytkowania ] (w trakcie procesu rejestracji).
1. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY ZALANDO
1.1 Dzięki naszemu Programowi Lojalnościowemu Zalando masz możliwość uzyskania różnych korzyści i nagród podczas składania zamówień za pośrednictwem strony www.zalando.pl, innych usług Zalando (w stosownych przypadkach, więcej informacji możesz znaleźć tutaj) lub odpowiednich aplikacji mobilnych (łącznie „Usługi”) lub poprzez korzystanie z tych Usług w inny sposób, np. w celu wykonania określonych zadań jako misji. Wypełniając misje, nie tylko zdobywasz punkty w ramach Programu Lojalnościowego Zalando, ale także pomagasz nam zapewnić Ci bardziej spersonalizowane doświadczenie zakupowe podczas korzystania z naszych Usług, lepiej Cię poznać i lepiej zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszych usług.
1.2 W zależności od liczby zebranych punktów, zostaniesz członkiem danego poziomu, a każdy poziom wiąże się z innymi korzyściami i nagrodami. Więcej informacji na temat aktualnego poziomu oraz dostępnych korzyści i nagród dla każdego poziomu możesz znaleźć z poziomu konta użytkownika oraz tutaj .
1.3 Różne korzyści i nagrody na każdym poziomie mogą zmieniać się co jakiś czas, dzięki czemu możemy zaskoczyć Cię wspaniałymi korzyściami, a Ty regularnie będziesz mieć coś nowego do odkrycia. Każdy poziom będzie jednak zawsze wiązał się z następującymi głównymi korzyściami i nagrodami, które będziemy zmieniać wyłącznie za twoją wyraźną zgodą, zgodnie ze znajdującymi się niżej w pkt 7 i 8 postanowieniami dotyczącymi zmian lub jeśli możemy to zrobić w inny sposób zgodnie z obowiązującym prawem:
Poziom 1: Jest to nasz poziom początkowy. Na poziomie 1. zbierasz już punkty, ale nie masz jeszcze dostępu do żadnych korzyści i nagród. Pierwsze nagrody odblokowywane są na poziomie 2.
Poziom 2: Kupony i oferty specjalne oraz okazjonalne korzyści związane z dostawą.
Poziom 3: Kupony i oferty specjalne, okazjonalne korzyści związane z dostawą, zaawansowane opcje obsługi klienta.
Poziom 4: Kupony i oferty specjalne, okazjonalne korzyści związane z dostawą, zaawansowane opcje obsługi klienta, wczesny dostęp do nowych ofert, priorytet dla powiadomień o ponownym pojawieniu się towaru w magazynie, okazjonalne prezenty (np. zaproszenia na wydarzenia).
2. ZAWARCIE UMOWY
2.1 Klikając przycisk rejestracji, składasz wiążącą ofertę zawarcia Umowy Członkowskiej. Potwierdzimy otrzymanie oferty bez zbędnej zwłoki pocztą elektroniczną po kliknięciu przez Ciebie przycisku („wiadomość e-mail z potwierdzeniem”). Wiążąca umowa zostaje zawarta po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
2.2 Do momentu kliknięcia przycisku rejestracji możesz anulować proces rejestracji w dowolnej chwili, zamykając przeglądarkę internetową, kartę lub aplikację mobilną, w zależności od przypadku. Po zakończeniu procesu rejestracji możesz w dowolnym momencie uzupełnić lub zmienić wszelkie podane informacje w ramach twojego konta użytkownika.
2.3 Program Lojalnościowy Zalando jest bezpłatny, a zawarcie Umowy Członkowskiej nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami. Możesz również zawrzeć Umowę Członkowską bez dokonywania jakichkolwiek zakupów.
2.4 Nie przechowujemy Umowy Członkowskiej, ale możesz w dowolnym momencie zapoznać się z Regulaminem pod adresem. Możesz również pobrać i zarchiwizować ten dokument w formacie PDF, klikając tutaj.
2.5 Umowa Członkowska może zostać zawarta w języku polskim lub angielskim.
3. TWOJE CZŁONKOSTWO I PUNKTY
3.1 Twoje członkostwo w Programie Lojalnościowym Zalando umożliwia Ci zbieranie punktów. Liczba zebranych punktów decyduje o odpowiednim poziomie, na którym się znajdujesz, a każdy poziom wiąże się z określonymi korzyściami i nagrodami. Oznacza to również, że punkty nie mogą być wymieniane samodzielnie na korzyści lub nagrody.
3.2 Punkty nie mają wartości pieniężnej, co oznacza, że nie mają one żadnej wartości poza Programem Lojalnościowym Zalando i nie mogą być wykorzystywane jako metoda płatności. Nie możesz kupować, sprzedawać, wymieniać ani w inny sposób przekazywać punktów, ani wymieniać ich na gotówkę, ani otrzymywać zwrotu w punktach lub za punkty.
3.3 Zaczniesz zbierać punkty po zawarciu Umowy Członkowskiej. Jednakże w okresach obowiązywania ofert specjalnych możemy również uznawać transakcje i misje zrealizowane przez Ciebie przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Zalando. Może to wymagać złożenia przez Ciebie wniosku o przyznanie punktów, a my poinformujemy Cię o takiej możliwości, gdy tylko się pojawi.
3.4 Zebrane punkty tracą ważność po upływie jednego (1) roku, począwszy od dnia, w którym zebrany punkt został Ci przypisany. Ponieważ liczba punktów decyduje o twoim poziomie, może to oznaczać, że twój poziom może ulec stosownej zmianie.
4. CZAS TRWANIA I ZAKOŃCZENIE CZŁONKOSTWA
4.1 Umowa Członkowska jest zawierana na czas nieokreślony. Możesz ją wypowiedzieć w dowolnym momencie bez żadnego okresu wypowiedzenia. My możemy wypowiedzieć Umowę Członkowską w dowolnym momencie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Nie ma to wpływu na prawo stron do rozwiązania Umowy Członkowskiej bez okresu wypowiedzenia z ważnego powodu (rozwiązanie w trybie nadzwyczajnym).
4.2 W razie wypowiedzenia lub jakiejkolwiek innej przyczyny, która prowadzi do rozwiązania Umowy Członkowskiej, nie będziesz mógł korzystać dalej ze swoich korzyści i nagród w ramach Programu Lojalnościowego Zalando. Oznacza to również, że jeśli ponownie zarejestrujesz się w Programie Lojalnościowym Zalando po wygaśnięciu Umowy Członkowskiej, zebrane wcześniej punkty nie zostaną Ci przywrócone i rozpoczniesz ponownie od Poziomu 1.
4.3 Aby złożyć wypowiedzenie, możesz postępować zgodnie z instrukcjami wypowiedzenia dostępnymi z poziomu twojego konta użytkownika lub skontaktować się z działem obsługi klienta.
4.4 Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Zalando jest możliwe tylko tak długo, jak długo umowa o korzystanie z konta użytkownika Zalando nie zostanie rozwiązana.
5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlin, Niemcy, telefon: 223003095, odstapienie@zalando.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Do Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlin, Niemcy, odstapienie@zalando.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w formie papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
6. RĘKOJMIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
6.1 Obowiązują ustawowe przepisy dotyczące odpowiedzialności. W szczególności ponosimy odpowiedzialność za zgodność usługi z Umową Członkowską, zwłaszcza na podstawie art. 43k - 43n ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
6.2 Ponosimy nieograniczoną odpowiedzialność za umyślne działanie i rażące niedbalstwo, a także za szkody na osobie.
6.3 W przypadku niedochowania należytej staranności ponosimy odpowiedzialność tylko w przypadku naruszenia istotnego zobowiązania umownego. Istotnym zobowiązaniem umownym w rozumieniu niniejszego punktu jest zobowiązanie, którego spełnienie umożliwia realizację umowy i spełnienia którego druga strona może oczekiwać.
6.4 Odpowiedzialność zgodnie z punktem 6.3 jest ograniczona do szkód możliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, których wystąpienia można się typowo spodziewać.
6.5 Ograniczenia odpowiedzialności obowiązują odpowiednio na rzecz naszych pracowników, przedstawicieli i podwykonawców.
6.6 Wszelka odpowiedzialność z naszej strony z tytułu udzielonych przez nas gwarancji handlowych oraz roszczeń z tytułu odpowiedzialności za produkt lub w przypadku naruszenia ochrony danych pozostaje bez zmian.
7. ZMIANY REGULAMINU
7.1 Możemy zmienić lub zmodyfikować Regulamin ze skutkiem na przyszłość, jeśli istnieje uzasadniony powód zmiany i o ile zmiany są zasadne, biorąc pod uwagę interesy obu stron.
7.2 Uzasadnionym powodem jest w szczególności (i) zakłócenie stosunku równoważności umowy w niemałym stopniu, którego nie mogliśmy przewidzieć w momencie zawierania umowy, ze względu na zmiany w orzecznictwie lub w przepisach prawa; (ii) potrzeba usprawnienia działania Programu Lojalnościowego Zalando, ulepszenia usług, zapobiegania naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom; (iii) usunięcie wszelkich niejasności lub wątpliwości co do interpretacji treści Regulaminu; (iv) zmiana naszej strategii handlowej lub marketingowej; (v) konieczność aktualizacji nazw, adresów lub danych kontaktowych wskazanych w treści Regulaminu; (vi) rozwój lub zmiana funkcjonalności Programu Lojalnościowego Zalando skutkująca koniecznością dostosowania Regulaminu do takiej zmiany; (vii) konieczność aktualizacji wymogów technicznych lub standardów bezpieczeństwa związanych z realizacją Programu Lojalnościowego Zalando i uczestnictwem w nim. Nie obejmuje to żadnych zmian ani modyfikacji głównego świadczenia.
7.3 Prześlemy Ci zmieniony Regulamin w formie elektronicznej lub dokumentowej przed planowanym wejściem w życie i oddzielnie odniesiemy się do nowych postanowień i daty wejścia w życie. Jednocześnie damy Ci rozsądny okres co najmniej sześciu (6) tygodni na zadeklarowanie, czy akceptujesz zmieniony Regulamin. Jeśli nie złożysz żadnego oświadczenia w tym terminie, który rozpoczyna bieg od otrzymania powiadomienia w formie dokumentowej, zmieniony Regulamin uznaje się za zaakceptowany. O konsekwencjach prawnych, tj. prawie do sprzeciwu, terminie na złożenie sprzeciwu i znaczeniu milczenia, poinformujemy Cię oddzielnie na początku biegu tego terminu.
8. ZMIANY W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM ZALANDO
8.1 Oprócz wszelkich zmian lub aktualizacji wymaganych do utrzymania zgodności Programu Lojalnościowego Zalando z prawem, co jakiś czas wprowadzamy aktualizacje i zmiany w Programie Lojalnościowym Zalando, jeśli mamy ku temu uzasadniony powód.
8.2 W szczególności ma to miejsce w przypadku, gdy zmiana ma na celu wyłącznie twoją korzyść lub zmiana jest konieczna, aby (i) zapewnić zgodność z obowiązującymi przepisami prawa lub odzwierciedlić zmiany w odpowiednich przepisach i wymogach regulacyjnych, takich jak bezwzględnie obowiązujące przepisy konsumenckie; (ii) przeprowadzić tymczasową konserwację, naprawić błędy, wdrożyć poprawki techniczne i wprowadzić ulepszenia, takie jak dostosowanie Programu Lojalnościowego Zalando do nowego środowiska technicznego lub przeniesienie Programu Lojalnościowego Zalando na nową platformę hostingową; (iii) zaktualizować lub zmienić Program Lojalnościowy Zalando, w tym poprawić, usunąć lub zmodyfikować istniejące funkcje i funkcjonalności; (iv) zmienić strukturę, projekt lub układ Programu Lojalnościowego Zalando, w tym nazwę Programu Lojalnościowego Zalando lub dokonać rebrandingu, lub zmiany, ulepszenia lub rozszerzenia dostępnych funkcji i funkcjonalności; (vi) ze względów bezpieczeństwa; oraz (v) ze względów przeciwdziałania piractwu.
8.3 Jeśli taka modyfikacja ma negatywny wpływ na dostęp lub korzystanie przez Ciebie z Programu Lojalnościowego Zalando i taki negatywny wpływ jest istotny („Istotna Zmiana”), poinformujemy Cię o tym z co najmniej trzydziestodniowym (30) wyprzedzeniem w formie dokumentowej („Powiadomienie o Zmianie”). Powiadomienie o Zmianie będzie informować o cechach i czasie Istotnej Zmiany oraz o twoich następujących prawach: W przypadku Istotnych Zmian masz prawo do bezpłatnego wypowiedzenia umowy z nami w ciągu 30 dni. Okres ten rozpoczyna się z chwilą otrzymania przez Ciebie Powiadomienia o Zmianie. Jeśli Istotna Zmiana zostanie wprowadzona po otrzymaniu przez Ciebie Powiadomienia o Zmianie, okres ten rozpoczyna bieg dopiero od daty modyfikacji. Wypowiedzenie umowy jest wykluczone, jeśli umożliwimy Ci utrzymanie dostępu i korzystania z Programu Lojalnościowego Zalando bez Istotnej Zmiany, bez dodatkowych kosztów i zgodnie z umową; poinformujemy Cię o takiej możliwości.
8.4 Wszelkie zmiany nie wiążą się z jakimikolwiek kosztami po twojej stronie.
9. RÓŻNE
9.1 Wszelkie inne warunki korzystania z Usług pozostaną nienaruszone i będą nadal obowiązywać w niezmienionej formie w uzupełnieniu do Umowy Członkowskiej, chyba że Regulamin stanowi inaczej. W przypadku sprzeczności między tymi innymi warunkami a Umową Członkowską (w tym Regulaminem), Umowa Członkowska (w tym Regulamin) ma pierwszeństwo.
9.2 Stosunek umowny między stronami podlega prawu Polski. Jeśli jesteś konsumentem i nie masz miejsca zamieszkania w Polsce, stosunek umowny podlega wyłącznie prawu Polski, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa kraju, w którym masz miejsce zwykłego pobytu, stanowią inaczej.
9.3 Komisja Europejska udostępnia platformę internetowego rozstrzygania sporów (OS), którą można znaleźć pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie jesteśmy zobowiązani ani chętni do udziału w procedurze rozstrzygania sporów przed komisją arbitrażową ds. konsumentów.
9.4 Informacje kontaktowe możesz znaleźć na naszej stronie pomocy lub możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem tego.
Zalando SE
Valeska-Gert-Str. 5
10243 Berlin
wpisana do rejestru w Sądzie Rejonowym Charlottenburg Berlin, HRB 158855 B
Numer VAT: DE 260543043
Zarząd: Robert Gentz & David Schröder (obaj współprezesi zarządu), Dr. Astrid Arndt, David Schneider, Dr. Sandra Dembeck
Przewodnicząca Rady Nadzorczej: Kelly Bennett
Siedziba spółki: Berlin
Wersja: [11-27-2024]