Pomoc i kontaktDarmowa dostawa* i zwrot100 dni na darmowy zwrot
faq | Pre-owned | Jak mogę sprzedać rzeczy w ramach Pre-owned w Zalando?

Jak mogę sprzedać rzeczy w ramach Pre-owned w Zalando?

Sprzedaj swoje rzeczy w zamian za środki na zakupy. Jeśli masz w swojej szafie rzeczy w bardzo dobrym stanie, możesz odesłać je nam w zamian za środki na zakupy na Zalando. Alternatywnie Zalando może przekazać tę kwotę jako darowiznę dla lokalnej organizacji charytatywnej.

Oto jak to działa:

1. Przejdź do Twoich rzeczy za pośrednictwem listy życzeń.

2. Wybierz rzeczy wcześniej kupione na Zalando i dodaj do 20 z nich do swojej przesyłki. Od razu poinformujemy Cię, ile wart jest każdy artykuł.

3. Wybierz na co przeznaczyć środki po dodaniu wszystkich rzeczy do przesyłki. Możesz je wykorzystać w formie karty upominkowej Zalando lub Zalando może przekazać tę kwotę w formie darowizny do Czerwonego Krzyża albo do organizacji WeForest.

4. Skompletuj swoją przesyłkę i otrzymaj wiadomość e-mail z listą zaakceptowanych rzeczy w ciągu 1-2 dni. Pamiętaj, że ceny mogą ulec zmianie - ich ostateczną wartość dostaniesz w wiadomości e-mail.

5. Wyślij Twoje rzeczy wraz z etykietą zwrotu, nadając bezpłatnie przesyłkę w dowolnym punkcie DHL. Upewnij się, że wysyłasz wszystkie produkty, które chcesz sprzedać w jednym kartonie, ponieważ przesyłana przez nas etykieta do wysyłki jest ważna tylko raz. Sprawdź również, czy wysyłasz tylko te rzeczy, które zostały zaakceptowane w ramach przesyłki.

6. Otrzymaj potwierdzenie swojego salda po sprawdzeniu jakości artykułów. To może potrwać do 14 dni. Dostaniesz wiadomość e-mail z kodem karty upominkowej lub potwierdzenie darowizny.

Co się stanie, jeśli zmienię zdanie?

Po tym, jak zarejestrujesz swoją przesyłkę, możesz ją anulować. Jeżeli ta opcja nie jest już dostępna, prosimy skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Artykuły muszą być jak nowe. Nie możemy zaakceptować:

  • Rzeczy ze śladami użytkowania, takimi jak plamy, dziury lub zapach
  • Artykułów osobistych, takich jak bielizna i stroje kąpielowe
  • Podrabianych produktów i / lub produktów bez etykiety marki lub bez etykiety z rozmiarem
  • Ubrań dziecięcych
  • Ubrań basic, takich jak zwykłe, monochromatyczne koszulki
  • Biżuterii, szalików lub czapek
  • Artykułów, które znajdują się nadal w 100-dniowym okresie zwrotu
  • Artykułów, które nie zostały kupione na Zalando

Rzeczy zakupione na Zalando Pre-owned i spełniające nasze kryteria akceptacji także kwalifikują się na sprzedaż.

Teraz Twoja kolej, aby znaleźć swoim rzeczom nowy dom!


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Porozmawiaj z naszym chatbotem

Nasz chatbot pomoże odpowiedzieć na Twoje pytanie a jeśli nie, połączysz się z naszą obsługą klienta.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Chcesz otrzymać 10% zniżki?*

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.