Pomoc i kontaktDarmowa dostawa* i zwrot100 dni na darmowy zwrot
faq | Zwrot i reklamacja | Procedura zwrotu

Procedura zwrotu

Zwrot zamówienia krok po kroku

Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu na koncie użytkownika

Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Zalando oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 100 dni! Kliknij poniżej, aby zgłosić chęć zwrotu na koncie użytkownika:

Krok 2: Wybierz sposób nadania przesyłki zwrotnej

Zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DHL. Ustalenie sposobu nadania przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie DHL Polska.

Naklej etykietę zwrotną na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu. UWAGA: Naklej na paczkę tylko jedną etykietę. Jeśli zwracasz w paczce produkty z kilku zamówień, umieść ich etykiety zwrotu w środku paczki.

1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel

DHL Parcel to sieć prawie 10.000 punktów. Są to m.in.: sklepy Żabka, salony prasowe Inmedio czynne do późnych godzin, od poniedzalku do soboty, a Żabki też w niedzielę. Umożliwiają szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy chcesz.

Sprawdź tutaj, gdzie jest najbliższy punkt w Twoim sąsiedztwie.

LUB

2) Umów kuriera po odbiór paczki

Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie firmy DHL tutaj. Następnie:

  • wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’
  • wybierz opcję “Nadaj u kuriera”
  • wprowadź swój adres e-mail i telefon kontaktowy, sprawdź poprawność adresu odbioru oraz dokonaj ewentualnej korekty
  • wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”

Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem zlecenia.

Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.

Potrzebujesz etykietę zwrotną?

W każdej chwili możesz wygenerować nową etykietę do zwrotu przez firmę kurierską DHL Polska ostatnim kroku rejestracji zwrotu lub w zakładce “Moje zwroty”.

Jak przygotować artykuł do zwrotu?

  • Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij paczkę
  • Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety

Krok 3: Zwrot należności

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.

Numer konta bankowego składa się z liczby kontrolnej, kodu banku (8 cyfr) oraz numeru banku. Wymagany do zwrotu należności kod banku to 8 cyfr (od trzeciej do dziesiątej cyfry) Twojego numeru konta.  

Wysyłka ekspresowa

Wysyłka ekspresowa jest usługą dodatkową. W przypadku zwrotu zamówienia z tą opcją koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zapraszamy na czat

Czas oczekiwania na konsultanta na czacie chwilowo wynosi około 5 min.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Chcesz otrzymać 10% zniżki?*

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.