Zwrot zamówienia krok po kroku
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu na koncie użytkownika
Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Zalando oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 100 dni! Kliknij poniżej, aby zgłosić chęć zwrotu na koncie użytkownika:
Krok 2: Wybierz sposób nadania przesyłki zwrotnej
Zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DHL. Ustalenie sposobu nadania przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie DHL Polska.
Naklej etykietę zwrotną na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu. UWAGA: Naklej na paczkę tylko jedną etykietę. Jeśli zwracasz w paczce produkty z kilku zamówień, umieść ich etykiety zwrotu w środku paczki.
1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel
DHL Parcel to sieć prawie 10.000 punktów. Są to m.in.: sklepy Żabka, salony prasowe Inmedio czynne do późnych godzin, od poniedzalku do soboty, a Żabki też w niedzielę. Umożliwiają szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy chcesz.
Sprawdź tutaj, gdzie jest najbliższy punkt w Twoim sąsiedztwie.
LUB
2) Umów kuriera po odbiór paczki
Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie firmy DHL tutaj. Następnie:
- wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’
- wybierz opcję “Nadaj u kuriera”
- wprowadź swój adres e-mail i telefon kontaktowy, sprawdź poprawność adresu odbioru oraz dokonaj ewentualnej korekty
- wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”
Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem zlecenia.
Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.
Potrzebujesz etykietę zwrotną?
W każdej chwili możesz wygenerować nową etykietę do zwrotu przez firmę kurierską DHL Polska ostatnim kroku rejestracji zwrotu lub w zakładce “Moje zwroty”.
Jak przygotować artykuł do zwrotu?
Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij paczkę
Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety
Krok 3: Zwrot należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.
Numer konta bankowego składa się z liczby kontrolnej, kodu banku (8 cyfr) oraz numeru banku. Wymagany do zwrotu należności kod banku to 8 cyfr (od trzeciej do dziesiątej cyfry) Twojego numeru konta.
Wysyłka ekspresowa
Wysyłka ekspresowa jest usługą dodatkową. W przypadku zwrotu zamówienia z tą opcją koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.
Powiązane tematy: