Marka Tommy Hilfiger jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych marek modowych, a jej twórca jest obecnie królem imperium modowego wartego miliardy dolarów. Jego ubrania kojarzą się ze sportową elegancją, wysoką jakością, dbałością o szczegóły wykonania i biało-czerwono-granatowym logiem, które jest rozpoznawalne na całym świecie. To kwintesencja amerykańskiego stylu "preppy" - klasyka we współczesnym, stylowym wydaniu. W ubraniach z trójbarwną flagą wielokrotnie można było zobaczyć gwiazdy muzyki i srebrnego ekranu, np. Davida Bowie, Leonardo DiCaprio, Bruce Springsteen'a czy Mariah Carey, a Michael Jackson nosił sweter Hilfigera podczas promocji albumu HIStory. Trudno wymarzyć sobie lepszą promocję. Marka Tommy Hilfiger posiada obecnie globalnie ponad 1000 sklepów na całym świecie, a w ofercie znajdują się nie tylko ubrania z kolekcji damskich, męskich i dziecięcych, ale również buty, bielizna, akcesoria (w tym również portfele i etui Tommy Hilfiger) czy perfumy, w tym np. linia perfum sygnowana przez popularną na całym świecie piosenkarkę pop/r'n'b - Beyonce. Nawet niewielkie z pozoru akcesoria, jeśli są dobrej marki i wysokiej jakości, będą prezentować się i służyć lepiej, dlatego warto wybrać portfele i etui Tommy Hilfiger.
Elegancja w stylu casual z marką Tommy Hilfiger
Jakość, dobry detal, energia, radość, kolor, styl, status, a do tego legendarny "amerykański sen" - tak zdefiniował kiedyś Hilfiger swoją markę. Ubrania i akcesoria sygnowane słynnym biało-czerwono-granatowym logo, jak np. portfele i etui Tommy Hilfiger cieszą się ogromną popularnością nie tylko wśród amerykańskich klientów, ale również w Polsce. Bogata oferta Zalando obejmuje zarówno portfele i etui o wyraźnie sportowym designie, jak i te nieco bardziej klasyczne, stonowane i jednobarwne, o mało rzucającym się w oczy logo. W ofercie można znaleźć zarówno portfele i etui Tommy Hilfiger dla kobiet, jak i mężczyzn w różnych rozmiarach i wersjach kolorystycznych, które z pewnością spełnią nawet najbardziej wygórowane oczekiwania.
Zobacz również