Marka Guess zasłynęła z podkreślających sylwetkę jeansów, które sprzedawali bracia Marciano w Beverly Hills w latach 80. Szybko rozszerzyli swój asortyment o zegarki i linię dla dzieci, a ich kampanie reklamowały – i dalej reklamują – najsłynniejsze modelki swoich czasów, od Claudii Schiffer po Evę Herzingową, Laetitię Castę i Kate Upton.

Pierwszym domem towarowym, w którym sprzedawano jeansy Guess poza Los Angeles, był nowojorski Bloomingdale’s. Zamówiono dwadzieścia cztery pary spodni Marilyn z potrójnym suwakiem, które wyprzedały się w niecałe kilka godzin.

Guess - ikona amerykańskiego stylu w Zalando

To właśnie braciom Marciano przypisuje się nadanie jeansom kultowego statusu, uosobienia American Dream w latach 70. Dziś Guess to przede wszystkim ubrania i akcesoria, które przerabiają najnowsze trendy w zmysłowe stylizacje, w których każda kobieta wygląda atrakcyjnie. Klasyczne modele jeansów, które po dziś dzień nie mają sobie równych w podkreślaniu damskiej figury, wyglądają dobrze zarówno z dopasowanymi, jak i obszernymi górami. Model Letitia świetnie sprawdza się w duecie z lekko wyciągniętymi swetrami i bluzami, podczas gdy model Starlet jest propozycją na tzw. casual Friday w pracy w połączeniu z elegancką koszulą zapinaną pod szyję. Bluzki, marynarki oraz akcesoria

Guess zdradzają uważną lekturę najnowszych trendów, przy zachowaniu dużej dozy nonszalancji i zmysłowości – tego, co składa się na DNA marki.

W 2012 roku, w twarzą kampanii reklamowej została po raz kolejny Claudia Schiffer, która debiutowała dokładnie trzydzieści lat temu pierwszą kampanią w historii Guess. Wiele się od tego czasu zmieniło w modzie i stylu życia, ponadczasowy okazał się jednak styl i charakterny attitude marki, który wyznacza bieg w modzie po dziś dzień.

Sprawdż wyjątkową ofertę Zalando