„Wyobrażam sobie, że przyjeżdża fajna, atrakcyjna dziewczyna do Nowego Jorku i pierwsze, co robi, to odwiedza butik DKNY. A następnego dnia składa tam podanie o pracę!”
Mówi Donna Karan, założycielka i naczelna projektantka marki. DKNY to esencja młodości, seksapilu oraz świadomego stylu. I serce pulsującego Nowego Jorku, miasta, w którym dwa razy do roku wystawiane są słynne pokazy podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody.
Miasto stanowi również scenerię większości kampanii DKNY, to na jego tle wraca się z udanej imprezy, idzie się na lunch z przyjaciółmi czy wyznaje się miłość swojej drugiej połówce. Bo wszystko, co wyjdzie spod ołówka Karan, jest „połączeniem serca, ciała oraz duszy”.
DKNY - niezwykle kobiece wydanie amerykańskiego stylu
To, co wyróżnia DKNY, to połączenie dziewczęcego dźwięku z twardym amerykańskim minimalizmem i sportowym szykiem.
Zmysłowe falbanki na bluzach oversize, zwierzęce motywy na marynarkach o męskich krojach, zawiązywane kokardy na krawiecko skrojonych cygaretkach. Do tego torebki – zawsze praktyczne i pakowne, zawsze eleganckie i kobiece. Klasyczne szpilki, które wyglądają dobrze zarówno z wąskimi spódnicami, jak i modnymi w ostatnich sezonach luźnymi spodniami ze ściągaczami. Buty DKNY słyną z dobrego wzornictwa i wygody – zawsze dobrze wyważone i starannie uszyte tak, aby stopa w nich czuła się tak dobrze, jak wygląda.
W 2014 roku marka obchodzi swoje trzydzieste urodziny. Podkreśla nieustannie swoją amerykańskość, nie stroniąc jednak od europejskich czy egzotycznych inspiracji – orientalne hafty, brytyjska kratka (tartan) czy wyraziste wzory na czarnym tle wyglądają świetnie zarówno z prostą klasyką, jak i szaloną awangardą. Do tego nowoczesne, usztywniane tkaniny i kolory fluo, których coraz więcej w kolekcjach. DKNY nie przestaje zaskakiwać – tak samo jak kobieta, która jest pewna swojego stylu!
Zainspiruj się modnymi propozycjami Zalando