W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.Zgadzam się.

Katalog z Marc O'Polo

Artykułów: 1 403

Sortuj według:
Strona 1 z 17

Założona przez trzech przyjaciół w 1967 roku, Marc O'Polo od samego początku było synonimem tego, co wyszukane i naturalne. Na ich pierwszą kolekcję składały się patchworkowe T-shirty, które doskonale wpisały się w estetykę późnych lat sześćdziesiątych.

Rozpoczynała się właśnie moda na patchwork i robótki ręczne, a podróże na Daleki Wschód uznawane były za szczyt egzotyki i kapryśnej fanaberii, której z chęcią oddawali się zarówno jawni, jak i skryci hipisi. Nie bez znaczenia był zatem fakt, że modne i szalone T-shirty Marc O'Polo szyte były z prawdziwej, indyjskiej bawełny. Marka szybko zyskała status autentycznej, a jej hasło "Follow Your Nature" wyznawane było przez wszystkich, którzy chcieli być uznawani za młodych i nowoczesnych. W latach siedemdziesiątych zyskała status kultowej. W 1972 roku jako jedna z pierwszych w historii mody wprowadziła unisexowe bluzy. Logo na słynnych już T-shirtach było tłoczone, a nie drukowane jak w przypadku innych marek.

Kampania reklamowa, w której przedstawiona była pojedyncza truskawka, stanowiła jednoznaczny i zrozumiały przekaz credo marki - proponować tylko i wyłącznie to, co proste, organiczne i autentyczne.

Marc O'Polo - prostota dla wymagających

Dziś Marc O'Polo to dwanaście kolekcji w roku dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Stylistyka marki pozostaje niezmienna - z trendów wybierane jest to, co ponadczasowe, po czym upraszczane jest tak, aby stało się klasyczne i uniwersalne. T-shirty z rozkloszowany dołem i pudełkowe żakiety z laserowo ciętymi brzegami dla kobiet czy też koszule z podwiniętymi rękawami w kontrastującym kolorze oraz sznurowane sportowe buty z sprasowanego zamszu pasują wszystkim i do wszystkiego. Dla dzieci miniaturowe wersje w tej samej, prostej stylistyce, ozdobione wyłącznie drobnymi akcentami i skromnymi dodatkami.

Marc O'Polo to nie tylko moda. To również sztuka, i to w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Marka od lat sponsoruje nagrody dla młodych artystów w Szwecji, Brukseli, Szwajcarii i Brazylii, a jej kolaboracje ze znanymi rysownikami - jak choćby Garance Dore czy Andre Saraivą należą do tych najsłynniejszych w modzie ostatnich lat.

W stylu Marc O'Polo